svar på några frågor

1. hur vill du att din tjej ska vara ?  
Svar: Hon ska va rolig snäll och visa att jag betyder nåt för henne.


2. när & med vem hade du ditt första seriösa förhållande ? 
Svar: För två år seden typ, om det gills det gick fram och tbx men vi va tsm länge och det va med mickiz.

3. är skolan du går bra bra, respektive linjen ?
Svar: Jo fan den är faktiskt bra, det är bra lärare jag har bra kompisar som går där bra mat och snygga tjejer ;)  jag går på hotell och restaurang.

4. utekväll ? hemma kväll
Svar: Det bror på asså.. har jag tjej så vill jag nog hellre ligga inne och mysa och kolla på en bra eller dålig film, bryr mig inte så mycket om filmen när jag myser. Men är jag singel klart jag hellre är ute och har kul. 

5. Godis vs chips+dipp ?
Svar: Fett svårt.. jag vet inte riktigt men tror det blir godis. 


6. Seriöst förhållande vs One night stand ?
Svar: Seriöst förhållande,  One night stand är sämst för man kan inte visa hur man är i sängen första gången, inte jag i alla fall.




Helle Snygging, är du på g ned någon??? Vad hände med den blonda melinda eller vad hon hette???
Hon var fätt het ni passar

Svar: Nja jag vet inte hur det är men är TYP på G med en. 
Tror du menar Linda, vet inte riktigt vad som hände hon hade inte tid att ses och hon bor ganska långt bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0