klass resa !

Tjenare, i tisdags var jag på klass resa med nya klassen.
vi hade fett kul, vi basta hade chill pon spela gitarr chill helt enkelt :D
Senare på kvällen satt jag och kollade film och va osocial mot alla andra ;D
sen dagen efter åkte vi vidare till ett annat ställe kommer inte ihåg vad det heter men vi åt god mat och lärde känna varandra lite bättre.
finns två lärare som jag tycker om, Matias och nån annan tant vet inte vad hon heter riktigt...
men nya vänner har man hittat en som ser ut som min gammla kompis adde som heter simon, skit rolig snubbe. Sen en massa andra emil, sanna, linnéa, sandra, manne, evelina och en massa andra.
Sen har jag inte så mycket mer och säga om det, men FEEEETT kul hade vi det :D




jag strippar lite..




Vet inte vad den första heter sen äre, sanna, linnéa, sandra och evelina ;D



och sist Emil och Pon haha pon ser heeelt borta ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0